Få en strategi for bæredygtige partnerskaber

Krav til bæredygtighed presser etablerede virksomheder. Vi anbefaler at få ny innovationskraft ind gennem partnerskaber med f.eks. bæredygtige startups, men det kan også være relevant at samarbejde med studerende, virksomheder i leverandørkæden eller andre. 

De kan på forskellig vis komme med nye øjne på kerneforretningen og sammen kan I udvikle innovative løsninger til markedet. 

Det er nyt for mange. Er jeres virksomhed klar til at åbne dørene for innovationspartnerskaber, leverandørkæde-partnerskaber eller industripartnerskaber? Hvilke nye forretningsmuligheder kan der skabes?

Med en strategi for bæredygtige partnerskaber får virksomhedens ledelse og/ eller bestyrelse et strategisk redskab til at arbejde med eksterne samarbejdspartnere på netop den måde, som kan fremme jeres bæredygtige omstilling. 

I får klarhed over, hvilke type samarbejdspartnere i har brug for, hvordan I organiserer samarbejdet og hvordan I finder de helt rette, der kan hjælpe jer med den bæredygtige omstilling.

Strategien udarbejdes af Freja Ludvigsen og gør jer i stand til at sætte fart på den bæredygtige vækst. 

Læs artiklen: Riv muren mellem store og små virksomheder ned – så vokser begge parter

book workshoppen
Vores model til afdække vækstpotentialet ved innovationspartnerskaber

Partnerskabsstrategi

kr 39.500 excl. moms og transport
  • Formøde
  • 3-timers workshop
  • Agile og digitale processer
  • Strategi
  • 3 gratis eksemplar af bogen “Hvad kan startups, som vi ikke kan?”
  • Opfølgende møde

Tip: Vi kan holde workshoppen online ved hjælp af kreative og agile værktøjer. Så sparer I transportudgiften.

Freja er sprudlende og dynamisk

“Hvis der er nogen, der har strategiske partnerskaber inde under huden, så er det os hos Aarhus og Horsens taxa. Som administrerende direktør er jeg meget resultatorienteret og skaber vækst og forretningsudvikling – meget gerne sammen med andre.Jeg tror på, at vi alle kan noget særligt. Og i fællesskab kommer vi endnu længere.

Den overbevisning er Freja Ludvigsens bog ”Hvad kan startups, som vi ikke kan? – En guide til bæredygtig vækst i partnerskab” en understregning af.
Indgåelse af partnerskaber er blevet en nødvendig ledelsesdisciplin, der er en forudsætning for succesfuld, bæredygtig vækst i fremtiden. Freja er sprudlende og dynamisk, og hun kan skabe energi i mange virksomheder.”

–  Astrid Donnerborg, CEO, Aarhus og Horsens Taxa 

taxi

Når en startup samarbejder med en ejerleder, er der kortere afstand fra tanke til handling og samarbejdet kan være mere agilt.”

Morten Mommsen, Industriens Fond